Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 104 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití WebGL engine pro zobrazování automobilů
Macků, Jiří ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zobrazováním automobilů za pomoci technologie WebGL. Cílem práce je navrhnout a implementovat způsob realistického i stylizovaného zobrazení 3D modelů automobilů pro interní použití jako jednoduchý náhled automobilu při vývoji a prezentaci nebo pro použití v infotainment systémech přímo v automobilech. Součástí práce je také implementace a nástin dosažitelných možností a vlastností takové implementace. Práce je vytvářena ve spolupráci s firmou ŠKODA AUTO a.s.
Měřící systémy závodních automobilů
Job, Štefan ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá měřicími systémy závodních automobilů. Cílem této práce je popsat v současné době používané dataloggery, určit jaké veličiny se snímají a jakou informaci poskytují řidiči nebo závodnímu inženýrovi. Dále zmínit firmy vyrábějící dataloggery a porovnat jejich výrobky. Samotná práce je rozdělena do čtyř základních částí. Jedná se o základní pojmy používané v dané problematice, popis součástí záznamových zařízení a popis firem zabývajících se výrobou dataloggerů. V závěru je celkové zhodnocení této práce
Zkušební zařízení pro zkoušení automobilových klimatizací
Andrýs, Jan ; Hejčík, Jiří (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Cílem této práce byl návrh zkušebního zařízení pro zkoušení automobilových klimatizací. Zkušební zařízení má nahradit kabinu a motorový prostor vozidla. Pro pohon kompresoru ve zkušebním zařízení slouží elektromotor. Vzduch přiváděný do klimatizačního zařízení vozidla je upraven na extrémní podmínky a jeho přiváděné množství simuluje pomalou jízdu rychlostí maximálně 50 km/h. Hlavní rám byl navržen z hliníkových profilů Bosch Rexroth, které zajišťují dobrou modularitu celého zařízení. Opláštění tvoří izolační panely od firmy ELCOM System, ty mají dobré izolační vlastnosti a poskytují i dostatečnou únosnost pro umístění různých měřících zařízení uvnitř zkušebního zařízení. Konstrukční návrh byl proveden v systému SolidWorks a jeho výstupem byly 3D modely navrženého zkušebního zařízení. Vzorové prvky umístěné ve zkušebním zařízení pochází z vozu Škoda Octavia II. Pro toto vozidlo byly prováděny i výpočty tepelné zátěže. V závěru práce je obsažen postup jednoduchého vzorového měření, které lze na tomto zkušebním zařízení provést a také byl proveden nástin dalších možných měření.
Současný stav a vývojové tendence v konstrukci prvků aktivní bezpeč. vozidel.
Havel, Jan ; Rasch, František (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
V této práci je provedena rozsáhlá rešerše prvků aktivní bezpečnosti v současných vozidlech z oblasti kondiční, ovládací a pozorovací bezpečnosti. U vybraných prvků jsou detailně popsány požadavky na ně kladené a moderní konstrukční řešení. Dále je zpracován přehled vybraných prvků podle zvolených výrobců a zhodnoceny předpokládané trendy vývoje v budoucnosti.
Ekologie výroby, provozu a údržby automobilů
Pelíšek, Vojtěch ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá automobily a jejich vlivem na životní prostředí v celém jejich průběhu života. Jsou zde představeny nejzávažnější problémy související s touto témati-kou, ale také je poukázáno na ty problémy, které v současnosti nejsou středem pozornosti zájmu. V této práci je tedy představen ucelený pohled na tuto problematiku a jsou nastíně-na některá možná řešení, která by v budoucnu mohla najít uplatnění.
Založení malého podniku
Vévoda, Michal ; Vykydalová, Pavlína (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vypracování podnikatelského plánu pro založení malého podniku. Podstatou tohoto plánu bude vytvoření služeb zaměřených na servis a odhlučnění vozidel. V první části je práce zaměřena na teoretický přístup k řešení a v části druhé na analýzu současného stavu. Na základě těchto informací je v závěru sestaven samotný podnikatelský plán.
Internetový projekt MotorHit.cz
Říhová, Eva ; Heroudek, Jiří (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování manuálu pro realizaci internetového aukčního portálu zaměřeného na trh s automobily MotorHit.cz. Obsahuje analýzu trhu a konkurence a také analýzu obecného a oborového okolí. Na základě těchto analýz a dalších získaných informací je sestaven kompletní návrh řešení projektu.
ResPublica/Civitas Socialis – Strachotín, l. p. 2017
Sysel, Tomáš ; Magnusek, Pavel (oponent) ; Nový, Vítězslav (vedoucí práce)
Na základě množství analýz, návštěv dané lokality i komunikace s vedením obce, vzešlo jako řešené téma rozvoj stávajícího sportoviště. Celé vytyčené území je až na fotbalové hřiště ve velice neudržovaném stavu. Nachází se zde dva menší ubytovací objekty, které jsou sezónně využívány zejména školami v přírodě a dalšími studenty, ale jejich stav je značně nevyhovující. K fotbalovému hřišti, které je jako jediné udržované náleží stávající zázemí fotbalistů – šatny s klubovnou. Jejich stav je také do jisté míry zhoršený. V platném územním plánu je celý navrhovaný areál na rozhraní dvou ploch, jedna je plocha sportu a individuální rekreace a druhá je plocha k prověření. Urbanisticky vychází návrh z umístění stávajícího fotbalového hřiště a zachování nebo zkvalitnění stávajících vazeb na okolí. Většina zpevněných ploch bude pochozích. Součástí návrhu rozvoje sportovních aktivit v obci bylo také cílem najít možné řešení pro parkování turistů, pro které v obci není volný prostor. Zvolená lokalita je výhodná v tom, že když zde vznikne odstavné parkoviště, tak vznikne v blízkosti hlavního vjezdu do obce při silnici II. tř. č. 420 vedoucí z Hustopečí skrz obec. Architektonicky, ale i koncepčně vychází stavby z ekonomických možností obce, z možností variability řešení a hlavně z možností etapizace výstavby. Výsledkem jsou dvě budovy. Jedna hlavní, nahrazuje zázemí fotbalistů, vytváří jim podmínky pro celoroční tréninky v nové tělocvičně, pro posilování ve fitness, zároveň je část budovy tribunou fotbalovému hřišti. Druhou budovou je ubytování, které nahrazuje stávající nevyhovující stavby. Architektonicky se jedná o hmoty, které jsou značně ovlivněny danými moduly. Konstrukčně je budova ubytování a zázemí sportovní haly navržena z typizovaných modulových systémů, z ocelových kontejnerů, které jsou vzájemně propojeny a vytváří tak neobvyklou podívanou. Prostor tělocvičny je vymezen železobetonovým montovaným skeletem. Obě budovy jsou opláštěny zlatým eloxovaným plechem, který je profilován obdobně jako jsou profilovány obvodové stěny kontejnerů. Současně bylo cílem vytvořit celoroční sportoviště, která jsou přístupná široké veřejnosti a mládeži.
Studie ekologického dopadu výroby, provozu a likvidace různých typů automobilů
Los, Marek ; Máca, Josef (oponent) ; Jaššo, Kamil (vedoucí práce)
Životní cyklus automobilu zahrnuje tři základní fáze: výrobu, provoz a konec životnosti. Všechny tyto fáze mohou potenciálně produkovat emise, které mají přímý vliv na životní prostředí. Různé typy automobilů však mohou produkovat odlišné množství emisí během fází životnosti nejen v závislosti na typu jejich pohonu, ale také na lokálních faktorech, jako je emisní faktor energetického mixu. Výsledky rešerše ukázaly, že potenciální ekologický benefit nižších emisí skleníkových plynů bateriových elektromobilů závisí primárně na emisním faktoru energetického mixu. V zemích jako je Polsko, kde se na většině vyrobené elektrické energie podílí spalování černého a hnědého uhlí, bude ekologická náročnost celého životního cyklu bateriových automobilů vyšší než spalovacích automobilů. Naopak v zemích s příznivým energetickým mixem, jako je Švédsko, je potenciál snížení emisí z dopravy nahrazením stávající automobilové flotily elektromobily výrazný. Dále jsou navržena čtyři referenční vozidla, pro které jsou vypočteny emise skleníkových plynů za celý životní cyklus navrženou metodou výpočtu za použití lokálních emisních faktorů.
Detekce, sledování a klasifikace automobilů
Vopálenský, Radek ; Sochor, Jakub (oponent) ; Juránek, Roman (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout a implementovat v jazyce C++ systém pro detekci, sledování a klasifikaci automobilů ze streamů nebo záznamů dopravních kamer. Systém běží na platformě robotického operačního systému a využívá knihovny OpenCV, FFmpeg, TensorFlow a Keras. Pro detekci je využit kaskádový klasifikátor, pro sledování Kalmanův filtr a pro klasifikaci konvoluční neuronová síť. Z celkového počtu 627 automobilů bylo správně sledováno 479. Z toho bylo klasifikováno celkem 458 (nejsou zahrnuty kamiony nebo nákladní automobily). Výsledný systém je možné využívat pro analýzu dopravy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 104 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.